Not About Me

Thursday, June 9, 2011

SAYA CUTI!!

Harap maaf...sekian lama tidak menulis tiba2 ada terdetik kat hati yang aku ada blog dan bertanggung jawablah aku terhadap blog tu...

Sebenar-benarnya sememangnya aku kekurangan idea..dan ada sesekali rasa macam dah hangat-hangat taik ayam ja..tapi aku xmaw perangai yang sedemikian.So,insyaAllah aku akan terus menulis sekiranya ada kelapangan(sepatutnya ada tapi dah maleh)...

Banyak benda gak dah jadi kat aku sepanjang tempoh aku xmenulis ni...

First sekali aku dapat kerja kat pejabat pak menakan aku...sebuah syarikat kontraktor secara kecil-kecilan tapi dalam suasana yang harmoni..haha...sememangnya mcm opis boy ja keja aku di samping ditauliahkan untuk merakam ceramah2 agama di Surau perwaja.Surau yang kecil tapi banyak aktiviti jemaahnya..sememangnya berhak mendapat kepujian dan moga2 usaha mereka akan dibalas di akhirat kelak.Aku nak upload gak tapi xmendapat keizinan lagi..nanti dah publish buleh la nak upload untuk anda semua..

Secondnya aku dah dapat kad pengenalan baru..hahahaha..setelah kena beletiaq ngan kakMaybank kat kaunter tapi ternyata aku lagi suka kad pengenalan waktu aku darjah 6 yang lama sebab time tu lagi kiut...AHAAKKKZZZZZ!!!

Thirdnya aku dalam latihan untuk menambah berat badan...dan kalau dah bertambah buleh la aku bentuk dan nak gak la shape ala2 Donnie Yen gitu..buleh la siti Meriam puji2 cikit..hahahaha
dan benda yang aku paling terharu sekali semasa aku xtulih dalam blog dah nak dekat 2 abad ni ialah aku berbalas senyuman ngan Habib Naqjmuddin(Mudir Darul Mustofa Cawangan Kuala Lumpur) kat Aneka Gurun..dia singgah situ untuk membeli lampin pakai buang mungkin untuk anaknya.

Habib Naqjmuddin berbaju putih



Ingatkan xdak..rupanya ada orang upload awai gi..Ni antara program kat Surau Perwaja tu.







1 comment: