Not About Me

Monday, January 2, 2012

Lagu2 annoying 2011

Jangan butthurt kalau lagu kegemaran anda tersenarai...ni list yang aku nilai dari segi pandangan aku saja.antara kriteria yang aku buat ialah kebodohan lirik,keterlaluburukkan lagu,video klip cam projek video budak sekolah rendah dan kehenseman/kecantikkan penyanyi(penting ni)


  1. Arrora Salwa-ahmad


    2.  Forteen-berdua bersatu


   3.  Alif Satar-lelaki seperti aku


   4.  Gula-gula-suka gitu


   5.  Max 24:7-cinta 247


  6.  Prince of POP-kau main jauh2


  7. Gula-gula-kongkong


6 comments:

  1. hahaaa, lagu alif satar tu dok dlm folder lagu2 best aku ooooh.

    ReplyDelete
  2. haha...xpa2..aku ni lsit kn ikut citarasa aku..klu cita rssa ank bes its okay...

    ReplyDelete
  3. geli loo dgn kumpulan yg ala2 kpop..m'sia have its own identity..not by copying other country..rite?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rite jugak la..hahahha..burok bangang namanya tu

      Delete
  4. haha setuju. vdeo klip forteen tu tah pape

    ReplyDelete