Not About Me

Saturday, June 2, 2012

20

Hehe...Alhamdulillah hari ni masuk secara official dah 20 tahun aku tengok dunia..dalam 20 tahun ni macam-macam jugak la aku dapat tengok kat dunia ni...better aku cakap aku start dari 3 4 tahun sebab waktu 2 tahun kebawah aku xleh ingat apa2 yang aku buat. So, papun Happy Birthday to ME..hahahahahahaha..sambut la sorang-sorang aku.Aku saja hide birthday kat Fb sebab nak tengok ada dak yang persan birthday aku..tapi malangnya tidak..haha.padan muka.maka sekali lagi sambut la sorang-sorang aku.xdak family nak sambut dan xdak Cik Siti kali ni. dan sebab aku mai tulih kat blog pun sebab xdak orang nak baca..kah3 Me forever Alone!



3 comments:

  1. eiii hide birthday plak..gedik tol..hahah

    sanah helwah...sambut sorang la best..kek boleh makan semua kat kita...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdak duit nak beli kek...aku beli cupcake ja duk dlm bilik gelap psang lilin pstu tiup sorng2..hhaa..btw tq yui2

      Delete
  2. fakhri hg tukaq nombot kah? aku wish oo kot nomot lama tu. -kayun-

    ReplyDelete