Not About Me

Friday, November 16, 2012

OLDBOY

"You talk too much" - Lee Woo Jin




Sebuah filem lama tapi aku tertarik nak tengok lepas aku tengok sinopsis dia dekat album 'moviesfreak' cikgu English sekolah menengah aku dulu.

Kerana mulut otak hang yang binasa..mungkin ni terjemahan yang sesuai aku gambarkan untuk keseluruhan cerita. Bagaimana seorang lelaki sanggup tunggu 15 tahun untuk balas dendam yang bagi aku terlalu menyeksa jiwa. Cukup sempurna method yang digunakan watak antagonist untuk balas dendam. Agak blur pada awal permulaan cerita dan anda bakal menyelak satu persatu misteri atau mesej sebenar daripada watak antagonist tersebut. Dan 20 minit di pengakiran cerita ternyata satu kejutan luar biasa yang anda akan lihat. Percayalah!

Mungkin cerita sebegini xsesuai bagi yang nakkan excitement sejak awal permulaan cerita macam Expendable 1 & 2 *phewww . So pikir la leklok sebelom nak habehkan masa selama 2 jam untuk hadam cerita ni.

Rating : 9/10

No comments:

Post a Comment