Not About Me

Saturday, February 25, 2012

Projek NILAM

Bulan ni aku duk target nak habehkan 2 bijik buku..satu dah habeh tinggal satu gi ja...


Zombijaya aku dah setelkan dan aku sangat teruja la dapat habeh kan.lagi satu aku bagi rating 3 bintang daripada 5 la..cerita zombi yang ke'Malaysia'an ni memang jarang ada.Bukan sebab xbest aku taruk 3 bintang tu.Bagi aku memang best dan fun reading tapi kalau dikategorikan mengikut tema dan jalan cerita novel ni masih lagi xcukup original dan banyak perkara2 atau adegan tipikal dalam sebuah karya melibatkan zombi dalam mana2 jenis penyampaian pun tapi still ada elemen2 yang boleh dikatakan datang dari idea penulis.cuma gaya penceritaan atau gaya bahasa yang xformal lebih sedap dibaca dan terasa lebih dekat dengan realiti sekitar kita tambah2 orang yang tinggal area2 yang ada tertulis dalam novel ni..mesti anda akan terbayang-bayang jika ianya benar2 berlaku.Orang yang nak kan novel selain novel cinta yang buat anda muntah2 bek ampa cari buku ni xpun salah satu dari koleksi BukuFixi sebab depa ni memang publisher yang mengetengahkan karya2 urban dan kontemporari.Entah last sekali aku berjaya habehkan baca novel tahun bila pun xtaw..yang buku kaler pink biru tu aku baru baca separuh ja...al maklum la..aku bukan pembaca yang komited sangat.kalau dapat buku aku suka baca rilek2...xpayah nak habeh kan dalam 2 3 hari sangat la.




Buku ni lagi penting dari 22 buku kt atas tu...tapi rasanya aku memang xdapat habehkan jugak..hahahaha.
Akhir kata, jangan kata apa pasai cadar aku..hahaha..memang cadar aku ni comel sikit sebab aku men rembat ja kat rumah..lagi satu cadar ni sedap tidoq.

3 comments:

  1. kahkah buku teks sekolah dulu pun aku xhabis baca gak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tips nk berjaya exam sekolah men dulu kata baca buku teks sampai habeh..tp kt U aku xleh apply cmtu

      Delete
  2. Kalau kek barat, den koba kek ekau, watak zombi dalam seni ney sobagai kritikan kepado ahli politik yang kojo ey ngisap daghah oghang doploh pek jam. :)

    ReplyDelete