Not About Me

Sunday, November 27, 2011

Dugaan!!(jiwang..jangan baca kalau xjiwang)

Dugaan orang bercinta ni memang banyak..selalunya ikut jenih orang tu..remaja yang normal selalu ada masalah jeles2,ada masalah ex lama datang kembali dan xlupa ada masalah xserasi pastu mula nak cari hat lain. Selalu ja ada orang akan menggugat jiwa liaq anda untuk takle  manusia2 yang dirasakan lagi hebat,segak,comel,hensem,perawan dan mantap tersebut..banyak kali gak la aku rasa nak buat macam tu.hahaha...awek segak memang ramai...boleh kata aku memang senang nak tergoda..tapi xpa..at last, aku sedaq yang benda tu semua xpenting...

Yang PENTING!! anda hargai la apa yang awek anda dah buat untuk anda selama ini sebelum anda pasang 2 3 awek lagi..kalau rasa hensem sangat up lagi jadi 7 8 orang...kalau die hard punya orang ok la buat camtu...kalau kantoi memang la best..aku selalu habaq kat cik siti yang masa depan kita xtaw macam mana dan cik siti akan pesan pulak kalau boleh jaga la sampai kekal...aku memang harap kekal jugak.so,aku pun berusaha mengontrol daripada mengayat awek2 lain walaupun rasanya kalau aku ngorat xdapat pun. Pa pun kalau lagi banyak pengorbanan atau jasa seseorang tu lagi kuat la anda punya hubungan ngan dia..Kalau sanggup gak makna nya jiwa anda betul kering serta layak dipanggil player terbaik. Cuba la untuk setia sebaik mungkin dan hargai la jasa orang.jangan sampai dah ludah nanti kena jilat balik.'Sedeyhhh!!!' kata  Jai dalam skrip KL gangster..




*Gambar sekadar hiasan..aku search gambaq 'setia' kat google tapi jumpa hat ni...











No comments:

Post a Comment