Not About Me

Thursday, November 10, 2011

Exam dunia

Minggu ni study week aku berjalan dengan lancar(sangat2 lancar).Seperti biasa ianya di isi dengan aktiviti xberfaedah serta melalaikan..ni la yang aku buat dari sekolah menengah,matrik dan sekarang ni..to suck. Awat la aku macam ni punya pemalaih..paling ketara aku tidoq dengan ekstremnya  sampai aku lupa aku mimpi ka realiti(ala2 inception...haha.bloody fucking lame joke). Last minit nanti baru nak kalut..tapi rasanya macam besa jugak.adrenalin aku mungkin xdilancarkan dengan sempurna untuk aku ada rasa gemuruh amek exam dan mula mencapai buku2 setebal 3 inci setengah supaya di telaah.tapi malangnya aku masih bersifat cool walaupun aku yakin aku xberapa nak taw apa pun yang aku mengaji.sapa2 tolong bagi semangat sat..ayat2 manis pun jadi la walaupun xmenjanjikan apa2 perubahan tindakan dari empunya diri.kalau ada sedikit anjakan paradigma pun ok la..aku xmaw la jadi orang xguna sangat..nanti Cik Siti nak makan apa?anak-anak aku nak kena suap apa? parent aku bukan nak bela aku sampai ke tua,nak menikah guna apa? dan segala macam apa lagi..

Tapi aku ada masalah minggu lepas di mana aku di bar dari exam.Kes nya bukan xcukup kedatangan tapi kena langsaikan yuran yang tertunggak.dan Alhamdulillah dah selesai pun krisis tersebut.Anda xdapat bayangkan betapa mata aku bersinar-sinar pi ambik slip exam. So, pa pun wish aku Good Luck..aku duk harap gud luck hampa suma ja la..nak harap ilmu..xberapa nak ada dah...orang tua2 pesan jangan tinggai semayang ja.Ayuh!! Menuju 'GREEN BOOK'..(serentak buku dicapai dan laptop dihadapan dengan akaun fb yang masih lagi on9...cuba teka apa kesudahan dia.hahaha)...

2 comments:

  1. samalah kita.. tahu apa yg perlu dibuat tapi still buat apa yg xperlu dibuat... pelan2lah..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..ayat2 manis ank dh mnambah rasa nak exam aku

    ReplyDelete