Not About Me

Tuesday, April 26, 2011

Hudoh VS cantik

Bila yang kiut miut pakai tudung Yuna dan sewaktu dengannya ramai akan kata "wow...sweet la...sgt sesuai ngn U taw.bentuk muka u mmg padan habis la ngn tudung ni" tp klu yg hudoh pakai cmtu semestinya "gilo babash...mcm kulit durian yg pakai tudung..."

Bila yang segak menawan duk bermesra ngn bayi atau budak2 ramai akan kata "sgt caring la...klu jd bini ni msti xterabai anak-anak aku" tp klu yg hudoh piang buat cmtu "budak tu dh terberak pe dlm pampers dia sbb xtahan tgok muka minah tu"

Bila yang cantik bak model pilipina terjatuh depan mata ramai yg akan tolong dengan sepantas cengkerik yg naik galak " u x ap2 ke?ad cedera?..meh nk bawak g hospital"tp klu yg hudoh jatuh "mari gelakkn dia sekuat yg kita mmpu...hahaha"

Bila anggun menusuk kalbu terkentut kt sebelah kita akn cakap "Owh..xpe2...mmg lumrah manusia..tu suma proses biologi manusia" tp klu yg hudoh pulak yang buat macam tu kita akan sound "hampeh punya homo sapien...xbelajar akhlak ka kt KAFA dulu??"

Bila awek ayu berwajah lembut buat muka touching bermata bulat kat kita "jgn pandang i cmtu...buleh lembut hati i yg lembut ni walaupun i bermuscle" tp kalau yang hudoh buat camtu "Ceit..ingt aku kesian kot kat muka seduit hang ni.dah macam biawak dob aku tengok..."

Haha...well...biasanya manusia akan memilih yang cantik luaran sebab mmg kita sukakan kecantikkan termasuk lah aku.tp aku xrasa ad manusia yang seanti hudoh sampai tahap kat atas yang aku duk tulih tu...bagi aku hudoh xpa janji perangai ok..tp dh la hudoh tp perangai cm xleh nk komproni lg mmg akan menambah secara drastik la kehudohan tu.So,yang sangat penting aku nak kata kat sini pa pun jagalah perangai kita..PEACE NO WAR!!=)

No comments:

Post a Comment