Not About Me

Thursday, April 21, 2011

Saya bukan JIWANG!!

assalam..

weeeeeeeeeeeee...............hoho(tgh geli2 sbb ni fes time nk ceta psal personal cket).Secara amnya perasan kita adalah hasil tindak balas kimia.maka kita ni lebih kurang mesin perembes cecair organik compound ja jika ditrjemahkan secara bahasa biol.lawak plak ngn mnusia yg trlalu saintifik.smpai kkdang menolak malah lebih sombong mncabar ciptaan tuhan.tp tu suma bkn isu yg aku nk bncang kt sini...haha...aku xsuka ngaku tp mmg aku xjiwang cuma kekadang sonok layan hati ni(cover2)...

kt sini aku just nk prkenalkn budak paling pandai senyum nama siti meriam.

ni la siti meriam...beware taw..dia mmg dasyat..haha.ni xpa g.....masih trsenyum lebar.


yg ni plak muka xbrapa nk snyum(majok2)..hehe...klu wktu2 cmni pyah ckit nk buat lawak..stg dia ramas2 hnset tu smpai pecah..

pa pun beliau la yg baik ngn aku ats sbb2 yg unknown katanya..haha.tq sbb tima sya seadanya ya cik siti...kenal beliau secara xsengaja slepas brmsj selama 4 bulan maka kami pun truskn smpai ke hari ini...haha.fes time jmpa dia ingt aku putih dn aku ingt dia kurus cm avril lavigne tp 22 trbalik.lol..xpa sbb chubby2 pun dia cumel dn segak dn sejak tu aku rsa org chubby ni ad kelebihan dia yg trsendiri..harap2 jodoh brpnjangan smpai ke ikatn yg sah la ye..truskan mnyokong saya...jgn marah ye cik siti sbb post artikel ni!!=)

p/s:saya ulang sekali lagi...sya..hmm.buleh tahan la jiwangnya...dn sya ngaku tindak balas kimia dlm bdn saya sejak makin tua ni makin ngokngek dn lebih byk aromatic compound ja..

1 comment: