Not About Me

Wednesday, August 31, 2011

HAHA...Saya dah terpikir.Anda bagaimana??


HEHE...Aku ada beberapa nama untuk bakal anak-anak aku.InsyaAllah kalau dimurahkan rezeki.Saja la seronok2 pikiaq.Ni suma nama yang aku dengaq,baca dan kenal sepanjang aku baligh sekali gus mumaiyiz(agak2 bila start baligh?Teka la..)

Antara nama2 yang aku nak buh kat anak2 aku:-

Untuk Pompuan-

1. Rumaisah
>Maksud dia xberapa pasti la tapi xsilap aku nama ni nama seorang isteri salah pejuang Islam dulu.Aku dengaq nama ni dalam satu ceramah.Cara ustaz tu sebut sedap ja..

2. Natasya
>Nama ni pun xtaw gk maksud.Kena selidik sikit.tapi sedap gk la nama ni

3. Syafiah
>Maksud dia penawar kot kalau xsilap.

4. Khairunnisa
>Maksud dia sebaik-baik wanita.Camtu jugak la aku nak anak aku jadi..hahahaha.

5. Humaira
>Putih kemerah-merah...kalau kawin ngan orang yang putih gebu ada peluang la nak buh nama ni.

Untuk Lelaki-

1. Fazlan
>nama seorang kawan..

2. Fauwaz
>Same as no. 1

3. Faizal
>also same as no 1 & 2

4. Fahmi
>my brother yang kecik punya nama dan jugak seorang kawan.

5. Fahim
>Cadangan Cik Siti..sedap gak dengaq.. ;)


1 comment: