Not About Me

Monday, August 22, 2011

Kehendak dah jadi ke'takpa'an(Jiwang)


Ada satu benda nak cerita.
Pasal awek2 la ni...
posa2 pun nak sembang awek ka??
Xpala..sembang ja kt blog...habih kuat kena cop 'LAME ASS' ja sebab duk merapu ja

Apa entry kali ni?
Ianya mengenai tabiat 'taste' tinggi
haha...nak cerita la..dulu sebelum aku kenal ngan Siti Meriam Abdul Aziz tobat aku memilih gila(walaupun aku puna antara yang xterpilih)..
hahaha...antara taste2 aku:

1. Nak yang mini2 ja..Comel la kononnya

2. Hidung maw mancung punya...sebab teringin nak anak2 yang macam pelakon hindustan.(aku gelap...so,anak2 ad iras2 paling kurang
Shah Rukh Khan)

3. Putih melepak(nampak urat darah kalau xmelampau)....besa la.yang putih2 selalunya jadi tarikan.

4. Ad lesung pipit dalam..memang cun habih la kalau ada.

5. Suka main bibir(ni secret sikit sebab apa aku suka)





Tapi lepas kenal ngan cik siti...benda paling ketara aku buang ke tepi adalah memilih anak gadis yang mini2.Ternyata cik siti bukan mini(No offence ya Cik siti..haha) dan buleh dikatakan Cik siti punya penumbuk pun dah besaq sampai aku xyakin kalau lawan tinju(tinju yang sebenar-benarnya tinju..jangan pusing otak anda dengan takrifan yang lain) ngan dia aku buleh menang.

Moral of the story adalah...

"SAPA HANG NAK MEMILIH SANGAT!?ANK BUKAN HENSEM TARA MANA SANGAT PUN...KALAU ADA HAT BERKENAN NAK MENIKAH NGAN ANK PUN KIRA OK LA.."kata tokki dengan yakin.


THE END : )

4 comments:

  1. haha, kuaq jaq nohh..smpat lagi mengta... btw, love you so much sayang <3

    ReplyDelete
  2. acece..tobat spupu ak trharu gler...kn3...hahahha

    ReplyDelete
  3. shame on you......pasai sahabat tak tulih pon.....ang jgn masuk gurun dah.....aku dah jdi tok ayah....

    ReplyDelete
  4. jgn marah aku...aku mmg ad niat nk tulih psai mmba.cuma tunggu dn lihat ja

    ReplyDelete