Not About Me

Friday, December 30, 2011

Aku dan angka 20

Waaa......sedar xsedar dah nak masuk 20 tahun...20 tahun beb aku hidup.hahaha...

Tahun ni tahun paling aku rasa mencabar bagi orang yang rata2 berumur macam aku la sebab nak masuk alam universiti even aku punya Universiti xda la gah macam IPTA atau IPTS yang dah established.MESTCH kesayangan aku ni cuma xdak kampus tetap yang grand lagi ja..Almaklum la,kami ni muda lagi.tunggu la setaun dua lagi mungkin dapat kampus sempoi sikit baru aku post kan kat blog..sekarang ni rumah kedai..so,aku malu2 kucing sikit nak tunjuk kat orang.

New members,new excitement plus new experience..


Alam universiti ni orang kata memang mencabar..kalau xpandai survive boleh mati katak ja..xpun rosak.Sebab dalam alam universiti ni orang akan kenai macam mana hidup kalau xdak duit nak makan,macam mana hidup kalau assignment xsiap dan kena berdepan lecturer yang dasyat2,macam mana hidup ngan admin universiti yang lembab macam siput air nak panjat pokok kat tebing sungai ,macam mana hidup kalau kena ngorat ngan lecturer muda lagi bergaya dan lain2 lagi isu mahasiswa.

Dan aku harap aku boleh habihkan sarjana muda aku yang xberapa famous ni complete 4 tahun dan langsaikan pinjaman MARA aku seminimun mungkin..cewahhh.Impian aku untuk jangkamasa 4 tahun ni.Camna pun aku tetap takut.Takut aku tercicir mahupun tersilap langkah dan terpaksa menyesal di kemudian hari.So,doa2 kan la kejayaan aku ya...


P/s:aku masih lagi xnampak macam orang umur 20 tahun...


No comments:

Post a Comment