Not About Me

Friday, December 23, 2011

Aku loser...

Aku masih mentah tapi xtaw la...kalau aku tengok orang berbicara soal politik mesti aku pun teringin nak join..tapi bila aku nak join deret aku rasa macam aku ni sapa la nak menyampuk hal2 sematang ini padahal aku masih merapu xkena tempat...so, aku pun mula merendah-rendahkan diri sendiri sambil pelan2 berambus dari tempat mereka berbicara soal-soal sedemikian. Sebenaqnya aku teringin nak jadi hebat macam mereka yang lain yang sanggup bersuara demi pandangan masing-masing...maybe i dont have guts..thats the point...hahahaha...loser,loser,loser...shame on me

2 comments:

  1. samalah kita... last2 merepek di blog lah.. seriusly hg smbang apa pun di blog hg xkan rasa inferior...kahkah

    ReplyDelete
  2. sembng kot blog yg xramai follower lg best..haha..tulih ja pa pun..xdak sp kco atau nk argue

    ReplyDelete